SEGURCAIXA: Campanya amb targetes NFC al punt de venda
Un dels objectius de la campanya que ha realitzat Segurcaixa als seus punts de venda és l’acostament als clients d’una manera fàcil i ràpida. Mitjançant els dispositius mòbils, els usuaris de la marca han pogut connectar-se al lloc web de la campanya.
Advertis ha facilitat la tecnologia sense fils necessària per a la connexió i l’obtenció de la informació sobre el comportament dels usuaris. Així doncs, s’han distribuït més d’un centenar d’etiquetes NFC de Taap, instal·lades en tòtems i suports publicitaris de sobretaula a tot el territori, per assolir la màxima difusió i extensió geogràfica.
Client | SegurCaixa Adeslas SA |
Servei | Aplicacions mòbils APP, Analítica Web |
Comparteix aquest treball
La gran diferència davant d'un simple codi QR
El factor diferencial d’aquesta etiqueta NFC, al marge d’oferir la doble opció de connexió sense fil i codi QR per garantir la lectura de qualsevol smartphone, és que sosté la tecnologia en una aplicació web (no requereix descarregar-se al dispositiu) des d’on es pot gestionar l’ús que es vol dotar. Per exemple, es pot decidir en qualsevol moment, la connexió amb una url a Internet, o connectar-se a whatsapp o a múltiples xarxes socials, com pot ser Tinder, o convertir-la en una targeta digital en línia. Això dóna una capacitat de decisió i agilitat que ofereix múltiples possibilitats estratègiques.