Escofet: Creativitat urbana

Escofet ha ofert a la comunitat professional un interessant dossier informatiu sobre el fenomen de les superilles, un concepte urbanístic de tendència mundial, on participa amb el seu mobiliari a la ciutat de Barcelona. Aquest document pot descarregar-se des del lloc web i l’usuari interessat en consultar-lo simplement ha d’enregistrar-se mitjançant el formulari preceptiu.

Advertis ha creat una landing page específica per a aquesta campanya d’inbound màrqueting, per la qual es transmeten els valors de qualitat de la marca i s’acosta una mica més al seu públic, tant a nivell nacional com internacional. Aquesta pàgina d’aterratge ha estat creada en diversos idiomes i forma part d’una campanya de proximitat professional adreçada a arquitectes, urbanistes i institucions públiques de tot el món.

Comparteix aquest treball

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Qualitat urbanística al màxim detall

Escofet és una marca catalana fundada en 1886 que ha participat activament en el desenvolupament urbanístic de moltes ciutats del món, mitjançant la fabricació d’elements pensats per a equipament exterior. Són cèlebres els seus mosaics, entre els quals destaquen els dissenys d’Antoni Gaudí per a pavimentar el centre de la ciutat de Barcelona.

Durant aquests gairebé 140 anys, Escofet ha evolucionat cap a una visió transversal del que representa l’espai públic i per això, actualment fabrica paviments, il·luminació exterior, mobiliari urbà i fins i tot, estructures de formigó, que s’han aplicat a llocs tan rellevants en l’imaginari col·lectiu com és la Sagrada Família.