Estratègia de difusió amb influencers per a Tollens
Advertis ha impulsat per a Tollens, una de les marques més rellevants del mercat de les pintures decoratives, una acció de difusió a Instagram de la seva gamma d’alta qualitat Paint & Go. Es tracta d’una pintura monocapa amb altes prestacions en la decoració d’interiors que es pot trobar en múltiples punts de la nostra geografia.
L’estratègia comunicativa va comptar amb la participació de diferents perfils d’influencers, els quals havien d’aplicar els criteris de creació i difusió dels continguts. Tots ells van ser escollits a la xarxa social d’Instagram, amb l’objectiu de crear continguts dinàmics, alguns amb locució i altres, amb una exposició dinàmica de l’aplicació del producte.
Client | Cromology |
Servei | Social Media, Paid Media |
Comparteix aquest treball
Microinfluencers del sector de la decoració i del doityourself
Aquesta acció va comptar amb la col·laboració de Restauraencasa (43K seguidors), Decoranur (27K) i Estelamaca (56K), amb un total de més de cent mil seguidors, que van publicar diferents continguts en format Reels. El públic conforma un target d’entusiastes i interessats en la decoració, amb un perfil d’autoaplicació de producte. El naixement i la consolidació de les xarxes socials ha transformat el panorama publicitari, fins al punt que qualsevol marca pot construir el seu propi grup d’ambaixadors, amb els quals mostrar-se i convèncer els seus clients.