Google Analytics 4 Experimenta el nou GA4 de la manera més fàcil i amigable
Migrem el teu Universal Analytics configurant un nou menú d'informes a Google Analytics 4.
A partir d’ara podràs consultar el teu nou Google Analytics 4 com ho has fet des de fa anys a Universal Analytics . No perdis més temps cercant dades.
A més…Saps perquè no n’hi ha prou d’instal·lar l’etiqueta de GA4 tal com raja? Aquí t’ho expliquem.
Canvia el raport de GA4 estàndard i gaudeix d'un complet menú d'informes
Adaptem Google Analytics 4 a la medició d’espais web corporatius i d'eCommerce.
Advertis ha creat tot un menú d’informes fàcils de consultar i sense necessitat de filtrar dades constantment, amb les mètriques i dimensions d’Universal Analytics.
El raport d’Advertis es presenta en dues versions:
- Espai web corporatiu per a captació de leads
- Espai web eCommerce amb vendes online
Amb el teu nou GA4 podràs:
- Consultar directament les teves dades de trànsit web amb seguretat i rapidesa
- Conèixer dades dels contactes rebuts i el seu canal de procedència.
- Generar informes fàcils de descarregar i compartir, en diversos formats.
- Veure els teus indicadors clau de sempre (objectius) i comparar tipus d’audiències.
- Saber quins productes han generat més vendes, conèixer les cistelles abandonades, saber les inscripcions a la teva newsletter, conèixer les descàrregues de PDF’s i molta més informació.
28 informes / 6 resums / 9 mètriques fixes / 1h. Formació online
Saps perquè no és suficient instal·lar el codi de GA4 tal qual?
La configuració per defecte de GA4 és molt limitada i poc usable.
Molts professionals creuen que és suficient introduir el codi tal com raja, però no és així. Existeixen tres grans raons:
1. La presentació dels informes per defecte instal·lats en GA4 no aporten la mateixa informació que Universal Analytics (UA). En GA4, els informes es poden i han de configurar per a donar informació precisa.
2. A diferència d’UA, el nou GA4 requereix la configuració d’esdeveniments per a l’obtenció de dades, ja que no es basa en sessions recollides amb hits. En la instal·lació inicial s’inclouen alguns esdeveniments per defecte, però no ofereixen sempre informació rellevant. Sense esdeveniments personalitzats no es poden crear els esdeveniments de conversió (antics objectius en UA), els KPI’s per excel·lència de cada empresa.
3. A més, és necessari configurar les audiències dels nostres públics clau, com poden ser els nostres compradors o els usuaris que contacten amb nosaltres, per posar uns exemples. És fonamental per a l’èxit de la nostra estratègia.
Llegeix aquí un interessant post del nostre blog.
Tot inclòs per un preu molt competitiu. Demana'ns pressupost.
¿Què inclou?
- Obtenció i instal·lació de l’etiqueta de GA4
- Habilitació de l’etiqueta de GA4
- Configuració d’esdeveniments, conversions i audiències
- Adaptació al nou menú d’informes
- Formació d’ús 1h/en línia per vídeo-conferencia
Informa-te'n ara. No deixis passar més temps i actualitza't a Google Analytics 4 amb eficiència.
Ets a un pas de conèixer dades que no tenen preu. Contacta’ns.
Fem una video-call?
Fes clic a la nostra agenda de cites online i ens reunirem el dia i l’hora que desitgis, sense cap compromís.