SEGURCAIXA: Campanya amb targetes NFC al punt de venda

Un dels objectius de la campanya que ha realitzat Segurcaixa als seus punts de venda és l’acostament als clients d’una manera fàcil i ràpida. Mitjançant els dispositius mòbils, els usuaris de la marca han pogut connectar-se al lloc web de la campanya.

Advertis ha facilitat la tecnologia sense fils necessària per a la connexió i l’obtenció de la informació sobre el comportament dels usuaris. Així doncs, s’han distribuït més d’un centenar d’etiquetes NFC de Taap, instal·lades en tòtems i suports publicitaris de sobretaula a tot el territori, per assolir la màxima difusió i extensió geogràfica.

ClientSegurCaixa Adeslas SA
ServeiAplicacions mòbils APP, Analítica Web

Comparteix aquest treball

Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en linkedin
Compartició en whatsapp
Compartició en email

La gran diferència davant d'un simple codi QR

El factor diferencial d’aquesta etiqueta NFC, al marge d’oferir la doble opció de connexió sense fil i codi QR per garantir la lectura de qualsevol smartphone, és que sosté la tecnologia en una aplicació web (no requereix descarregar-se al dispositiu) des d’on es pot gestionar l’ús que es vol dotar. Per exemple, es pot decidir en qualsevol moment, la connexió amb una url a Internet, o connectar-se a whatsapp o a múltiples xarxes socials, com pot ser Tinder, o convertir-la en una targeta digital en línia. Això dóna una capacitat de decisió i agilitat que ofereix múltiples possibilitats estratègiques.