Skip to content
Campaña inbound Escofet

Campanya inbound per a Escofet, líder en elements urbans i formigó arquitectònic

Escofet comparteix coneixement amb arquitectes i dissenyadors urbanistes de tot el món

Lectura: 3’. Campanya de captació de leads per a Escofet

Escofet, marca líder en el disseny i industrialització d’elements urbans i formigó arquitectònic, és un referent entre arquitectes, dissenyadors i paisatgistes des de fa més de 130 anys. La clau del seu èxit ha estat la seva adaptació a les tendències de cada moment. D’acord  a aquest esperit innovador, avui també enfoca els seus esforços a desenvolupar la seva pròpia política digital per a mantenir el desitjat contacte amb els seus clients i seguidors per mitjà dels recursos que ofereix avui Internet.

Compartir coneixement és fidelitzar i captar nous clients

Escofet està participant activament en l’evolució dels espais urbans de moltes ciutats del món, entre moltíssimes altres, Barcelona. La seva aportació urbanística es concreta en el disseny de mobiliari urbà d’alta qualitat, seguint els estàndards exigits pels projectistes i les constructores. Aquest factor ha reportat un nivell de coneixement clau per a la millora dels entorns urbans, on el ciutadà és el centre d’atenció prioritari.

Per això, sota una campanya inbound màrqueting, Escofet ha creat un nou document whitepaper titulat “El fenomen de les superilles” on exposa detalladament els detalls de la transformació de la ciutat comtal que pretén millorar la qualitat de vida urbana dels seus ciutadans. Una informació de màxim interès per a professionals de l’arquitectura urbana. Pots descarregar-ho aquí si t’interessa.

Advertis ha llançat la nova campanya d’Escofet: “El fenomen de les Superilless”

Amb la implantació de les superilles a Barcelona afronta el repte d’omplir de vida els carrers, fent que la ciutat sigui més habitable i saludable. El que es pretén finalment és la humanització de l’espai urbà. El programa “Omplim de vida els carrers. La implantació del model superilles a Barcelona” és un projecte de ciutat dirigit a la millora de la vida de les persones a partir de la definició d’una nova unitat que fa possible noves funcionalitats en l’espai públic.

La Superilla és una cèl·lula d’organització urbana d’uns 400 per 400 metres que, amb la seva implantació, aporta solucions a les principals disfuncions lligades a la mobilitat, al mateix temps que millora la disponibilitat i qualitat de l’espai públic per al vianant.

Campanya inbound per a arribar a tots els racons del món

Advertis està desenvolupant una campanya inbound de difusió a través de mitjans digitals que pretén aconseguir nous mercats i connectar amb noves generacions de professionals que exigeixen un alt nivell de qualitat en els seus projectes. Països amb alta tradició urbanística, com són els nòrdics o els anglosaxons, també són centre d’atenció de la campanya que es vehicula a través d’anuncis en cercadors, llocs web especialitzats i xarxes socials, amb els quals aconseguir el contacte directe del seu públic. Per a això, s’ha creat una landing page de descàrrega del document i una completa planificació d’anuncis segmentats, així com una activitat d’email màrqueting adreçada a la seva base de dades.

Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en linkedin
Compartició en whatsapp
Compartició en email
Explica'ns el teu projecte
Informació sobre política de privacitat
Responsable: ADVERTIS GLOBAL SL
Finalitats: Gestionar consultes i informar de serveis i notícies.
Legitimació: Consentiment de l'interessat.
Destinataris: No es cediran les dades a tercers, excepte obligació legal o empreses prestadores de serveis.
Drets: Tens dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets. Per a consultar com exercir els teus drets, sisplau clica a la política de privacitat.
Més informació: Per a consultar la Política de Privacitat, sisplau clica el seu enllaç.