Advertis ha comptat amb la confiança de Dawn Foods per al llançament en el mercat del seu nou producte estrella: el nou Panettone Tradizione. Aquestes postres d’origen italià, avui de difusió universal, no poden faltar en cap taula de Nadal i tampoc a cap pastisseria dels nostres pobles i ciutats. Per això, Dawn Foods ha desenvolupat una nova recepta per al pastisser professional que ha estat acollida amb gran èxit entre aquest col·lectiu.
El professional de la rebosteria necessita solucions amb garantia de qualitat i facilitat de preparació. Amb aquesta nova presentació, el pastisser pot preparar magnífics panettones tradicionals sense afegir aromes. Només ha d’incorporar al mix de Dawnfood els ingredients habituals, amb un temps de repòs i fermentació pel mig, i posar-ho al forn.
Presencia online del nou panettone
Per a la comunicació publicitària del nou panettone, Advertis s’ha ocupat de crear una landing page pensada per a aglutinar el trànsit d’usuaris interessats en el producte. Aquesta pàgina específica mostra continguts d’alt interès pràctic, com és un vídeo demostratiu sobre com preparar el producte a l’obrador professional. Tant mateix, des d’aquesta pàgina també es pot descarregar un complet receptari per a la confecció final del producte, pas a pas, exposant tot el procés i les quantitats dels ingredients necessaris.
Cal dir que aquesta landing page està pensada per a oferir el màxim suport a la xarxa de distribució de la marca. Per això, convida al professional pastisser a incorporar-se en una llista de correu per a estar al dia de totes les novetats i consells de Dawn Foods.
Campanya de difusió en Google
Amb l’objectiu de presentar-se i donar-se a conèixer a nous mercats de la pastisseria professional, Advertis ha desenvolupat una campanya de difusió publicitària SEM per mitjà de l’aplicació Google Ads. Aquesta campanya de difusió en Internet es mantindrà activa fins a les pròximes festes nadalenques, en una primera fase.
Per a això, s’han estudiat les paraules clau més eficients, s’han creat diferents grups d’anuncis i s’ha utilitzat l’aplicació de Google Tag Manager per a implementar els codis de seguiment preceptius.