El cafè és un dels productes que genera més impacte en l’experiència de consum. El record de l’aroma ens transporta a temps passats d’infantesa o joventut i ens fa rememorar instants de calidesa humana inesborrable. Per això, res millor que comptar amb col·laboradors experts en la difusió online de vivències personals per continuar ampliant la llegenda de Cafés Caracas.
Aquesta marca és tota una institució en la fabricació i degustació de cafès. Una marca degana en el sector que compta amb una extensa xarxa d’establiments oberts al públic amb més d’una vintena de cafeteries físiques, a més de la seva botiga online.
La clau és explicar històries
Sempre es diu que les històries atrapen les persones i a tots ens agrada que ens expliquin coses. Aquesta és la clau de l’èxit de les xarxes socials, on triomfa la narració més desenfadada, el que és espontani i el més quotidià. Simplement.
La preparació i el consum de cafè són moments de gran arrelament en la nostra societat i per això, una bona idea per publicitar Cafés Caracas ha estat mostrar als seus seguidors les vivències de diverses influencers a la seva activitat més personal.
Preparar el millor cafè
Amb la col·laboració de la influencer Almudena – Sra. Cricket, la marca Cafés Caracas mostra la seva versió més propera i domèstica, on es prepara a casa un deliciós cafè exprés amb una cafetera Oroley. El vídeo mostrat en format Reel a la xarxa Instagram, podem veure com es degusta una bona tassa de cafè. Cal destacar que aquesta influencer utilitza la tècnica d’ amplificació d’ efectes de so denominada ASMR, els efectes de la qual estimulen la capacitat d’ experiència sensorial.
El cafè en moments d’inspiració
Per la seva banda, Mamen Gómez, en el seu compte d’Instagram La Chica de los Jueves, va publicar un vídeo en format Reels titulat Moments d’Inspiració, on ens mostra el seu particular life style incloent el moment màgic de la presa d’un bon cafè. Una manera més de buscar la inspiració vital, tan necessària l’equilibri natural d’una vida plenament sana.