Les marques de gran consum, sigui quin sigui el seu segment del mercat, tenen a les xarxes socials i els influencers, uns aliats imprescindibles en les seves estratègies de comunicació. Amb el pas dels anys, el naixement i la consolidació de certes xarxes socials, ha transformat el panorama publicitari fins a tal punt, que qualsevol marca pot construir el seu propi grup d’ ambaixadors, amb els quals mostrar-se i convèncer els seus clients.
Aquest és el cas exitós de la marca de pintures Tollens, que ha impulsat amb la col·laboració d’Advertis, una campanya de difusió de la seva gamma d’alta qualitat Paint & Go, una pintura monocapa amb altes prestacions en la decoració d’interiors.
Estratègia multi-influencer amb estils diferents
Tot i que la gamma difosa a la xarxa és la mateixa, l’ estratègia seguida en aquesta ocasió va ser comptar amb la participació de diferents perfils d’ influencers, els quals havien d’ aplicar els seus propis criteris de creació i difusió dels continguts. Tots ells van ser escollits a la xarxa social d’Instagram, amb l’objectiu de creació de continguts dinàmics, alguns amb locució i d’altres, amb una exposició dinàmica de l’aplicació del producte.
Microinfluencers del sector de la decoració i del doityourself
Aquesta campanya va comptar amb la col·laboració de Restauraencasa (43K seguidors), Decoranur (27K) i Estelamaca (56K), amb un total de més de cent mil seguidors, que van publicar diferents continguts en format Reels. El seu públic conforma un target d’entusiastes i interessats en la decoració, amb un perfil d’auto-aplicació de producte.
Impacte de la campanya en el mercat
Els resultats de la campanya, les xifres de la qual continuen en augment, han assolit un alt impacte, amb un total fins al moment de 204K visualitzacions, 6.560 likes i 705 comentaris.