Advertis ha desenvolupat l’espai web de venda en línia de la marca JVC (Japan Victor Company) per a la comercialització d’auriculars sense fils d’alta tecnologia adreçats al mercat de consum del nostre país.
Visita aquí la nova botiga online de JVC
En aquest espai es mostra el millor de la marca en auriculars sense fils per a esportistes i persones amb un estil de vida dinàmics. mitjançant una oferta de producte amb altes prestacions d’audició. La marca JVC ha apostat per apropar-se al seu públic amb un eCommerce suggeridor i persuasiu que cerca la complicitat del públic a qui es dirigeix. Un espai imaginatiu, carregat d’efectes dinàmics, d’acord amb la pròpia filosofia del producte.
Auriculars urbans, esportius i Exofield, el home theater domèstic en audició 3D
L’arquitectura del lloc web es divideix en tres directoris diferents i està dissenyada per a informar i enamorar a l’internauta. Cal tenir en compte que la comunicació del factor tecnològic és fonamental per a convèncer a l’usuari de les altes prestacions del producte. Per això, tots els productes exposen detalladament les seves pròpies característiques i usos, així com les seves especificacions tècniques totalment descrites.
Així doncs, en aquest lloc de venda en línia es presenten els auriculars d’ús urbà, idonis per a l’ús en transport públic o en espais interiors; els auriculars esportius, creats per a compaginar a la perfecció l’audició de qualitat i la pràctica esportiva; i finalment, es presenta el homer theater per excel·lència de JVC, l’Exofield, un home cinema d’ús individual, que adapta les característiques de l’oïda de l’usuari a la millor audició mitjançant cascos.
El vídeo, suport publicitari fonamental per a persuadir al client
A més de les habituals imatges del producte en alta definició, aquest espai web de venda en línia compta amb imatges de ficció que mostren l’impacte que rep l’usuari quan utilitza el producte. Especialment, Exofield, un sistema de so basat en una tecnologia de processament de camp de so de localització (out-of-head), ofereix una experiència auditiva en auriculars similar a estar escoltant música amb altaveus en una sala. A més, EXOFIELD compta amb una aplicació per a personalitzar l’experiència auditiva a través d’uns micròfons interns que mesuren i analitzen el pavelló auditiu, amb la finalitat d’adaptar-se a cada estil d’audició.
Experiència d’ús mòbil d’alta qualitat
La botiga en línia de JVC s’ha creat des de l’òptica mòbil i els efectes dinàmics aplicats es mostren d’una manera completament adaptada a totes les pantalles i navegadors. S’han utilitzat efectes de moviment i tocs de dits i mans per a mostrar com funciona la pujada i baixada de volum de l’auricular, per a posar alguns exemples. Així mateix, s’han incorporat diferents sistemes de pagament mòbil com Klarna, Apple Pay, Google Pay, a més de targetes bancàries i Paypal.
Com no pot ser d’una altra manera, en aquest espai web de venda en línia de productes tecnològics no podia faltar un comparador de productes, un espai privat per al comprador i imatges en alta resolució per a no perdre’s ni un detall de cada referència.
Si t’interessa conèixer altres treballs de la nostra agencia, fes clic.