Una de les claus per aconseguir l’èxit a les campanyes publicitàries és aconseguir el millor posicionament per aconseguir més visibilitat. Aquest aspecte resulta encara clau per moure’s en el medi digital amb èxit i no desaparèixer a la multitud d’opcions que pot trobar l’usuari a l’hora de fer una cerca. És una tasca que requereix feina i seguiment però que ofereix bons resultats.
La publicitat display és un recurs molt sol·licitat en màrqueting digital. La nostra marca, producte o servei apareix en forma de banner a les ubicacions on el nostre potencial client està navegant aconseguint que pugui conèixer el nostre producte i facilitant l’accés a la nostra web. Actualment s’està usant aquest recurs de manera força innovadora causant un interessant impacte estètic.
D’aquesta manera podem trobar publicitat display amb banner d’imatges estàtiques i dinàmiques, que siguin text o fins i tot permeti una certa interacció amb l’usuari.
La publicitat display pot aconseguir grans resultats
Google Ads (antic Adwords) permet mitjançant la Xarxa de Display arribar als usuaris mentre exploren la xarxa mitjançant aquest contingut publicitari que és preferentment visual. Et permet trobar l’audiència adequada i fer-los arribar el teu missatge publicitari fins i tot abans del procés de cerca relacionat amb el teu producte.
Mitjançant un sistema d’audiències es pretén arribar al perfil del client que encaixi millor amb el teu producte.
El posicionament també és clau per aconseguir que la nostra publicitat display tingui el major rendiment a Google Ads. Per això haurem de seguir una sèrie de pautes amb l’objectiu de treure el màxim partit possible. Para atenció:
Cerca de les keywords adequades. Com sempre, aquesta és una de les eines que més ens ajudarà a aconseguir un millor posicionament. Amb les keywords procurarem que la nostra publicitat display aparegui a les ubicacions que siguin usades per usuaris més afins.
També es pot fer servir en sentit invers establint paraules clau negatives. És a dir, aquelles que no volem que es vegin relacionades amb el nostre producte. D’aquesta manera aconseguirem tancar i concretar encara més mitjançant aquesta opció que ofereix Google Ads per a la publicitat display.
Aconseguir una segmentació eficient. Si hi ha alguna cosa que ens interessa veritablement és aconseguir arribar a un públic determinat, però abans que ni tan sols faci una cerca relacionada amb el nostre producte. Les keywords ja fan aquesta tasca en el que anomenem segmentació contextual, però Ads també et permet seguir altres criteris.
D’aquesta manera pots aconseguir triar que el públic destinatari de la teva publicitat display segons dades demogràfiques, per exemple. Google Ads també us permet decidir la temàtica de la web on apareix la publicitat display o fins i tot pels interessos dels usuaris.
Google Ads ofereix eines per al correcte posicionament de la publicitat display
Això resulta clau per al posicionament ja que com més es tanqui el segment aconseguirem més visibilitat del públic que desitgem i per tant millor posicionament.
Seguiment de la campanya de publicitat display. Aquest punt és crucial si volem aconseguir bons resultats. Sobretot si el que busques és aconseguir conversions. Google Ads us proporciona informació analítica molt rellevant per conèixer el funcionament dels vostres anuncis display. Cada cert temps definit per la teva estratègia es recomana revisar-los.
Segurament hauràs de realitzar ajustaments a la segmentació, afegint-ne unes i excloent-ne d’altres. És un treball continu d’anàlisi i comparació imprescindible.
Cuida la rellevància de la web de destinació. És important aparèixer a les webs correctes. Per això també cal analitzar-les perquè la campanya de publicitat display de Google Ads tingui efectivitat. Que sigui accessible i amigable resulta fonamental, ja que sinó la nostra visibilitat i posicionament es pot veure perjudicats.
Cal tenir en compte que al capdavall estem “hospedant” la nostra publicitat a web de tercers que si no tenen un bon posicionament pot ser perjudicial per a nosaltres.
Contingut de qualitat. Una altra de les claus per aconseguir un posicionament millor és l’elaboració d’una publicitat display que causi impacte suficient en el públic destinatari. Cal no oblidar que també serà reflex de la imatge de la nostra marca. El correcte posicionament s’aconsegueix quan l’estratègia publicitària és clara i això es demostra a través del contingut.
La segmentació és una de les claus per a la publicitat display a Google Ads
Remàrqueting una eina imprescindible. Mitjançant sistema aconseguim que la nostra publicitat display aparegui quan un usuari visita la nostra web. És una manera de guanyar visibilitat oferint el recordatori de la possibilitat d’adquisició del nostre producte.
Google Ads us permet realitzar aquesta funció aconseguint una segmentació gairebé instantània i efectiva.
Per aconseguir resultats efectius amb l’estratègia de publicitat display a Google Ads cal complir tots aquests criteris. El posicionament en aquest cas passa per aconseguir que l’anunci aparegui durant la navegació dels usuaris que encaixin millor en el perfil cercat.
Recorda que també cal considerar la possibilitat que la nostra publicitat també aparegui a les aplicacions mòbils, a plataformes com Youtube oa Gmail. Google Ads ofereix aquesta possibilitat que us ajudarà a aconseguir un millor posicionament i que ajudaran a trobar els destinataris adequats.
La xarxa Display arriba fins al 90 per cent dels usuaris de xarxes la qual cosa la fa una plataforma perfecta perquè la publicitat display tingui grans resultats si fem un correcte treball.
A Advertis som especialistes en màrqueting digital. Creem la millor publicitat de display amb anuncis adaptats a l’entorn temàtic. Fem servir el mitjà digital per aconseguir el millor posicionament per a la teva marca. Creem anuncis dinàmics que s’identifiquen totalment amb la imatge de la vostra empresa o negoci.
Contacta ja amb nosaltres i descobreix tot allò que podem fer per tu. Advertis és la teva agència SEM de confiança que aconseguirà que arribis al públic que estaves buscant. Lestratègia de màrqueting que la teva empresa necessita està al teu abast. La teva marca serà líder gràcies a la visibilitat obtinguda.