El debat se celebrarà el dia 7 de juliol, a les 13.15h. a la Fira de Barcelona, Pavelló 2
Advertis ha estat convidada a participar en una taula rodona dins del certamen TECHNOLOGY FOR MARKETING, emmarcat a la popular cita sobre eCommerce, e-SHOW BARCELONA. L?objectiu és debatre el paper del nou HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Aquest centre, innaugurat recentment al districte 22@ de Barcelona i en el qual participa activament la nostra agència digital, és un projecte pioner al món, pensat com una eina dinamitzadora del sector.
A la trobada es parlarà dels principals objectius de l’HUB, el seu rol a l’escenari actual del màrqueting i la comunicació, que ha de permetre donar una visió àmplia de les possibilitats que s’obren a partir d’ara. En poques setmanes d’existència, l’HUB del Màrqueting ja aplega agències i empreses del sector i s’espera un increment constant de noves incorporacions.
Qui participarà al debat?
A la taula rodona hi participarà, a més de Xavier Folguera Obiol com Ceo d’Advertis, Àlex Marquina, director d’estratègia de marca i promoció de la CCMA (TV3 i Catradio), Igone Bartumeu, Gerent de Public Affairs, Comunicació i Sostenibilitat de l’Àrea Est de Coca-Cola European Partners i Pat González, fundadora i CEO de Sensitive Cities, com a moderadora del debat.
Aquí trobaràs més informació de la trobada