Estratègia de difusió amb influencers per a Tollens

Advertis ha impulsat per a Tollens, una de les marques més rellevants del mercat de les pintures decoratives, una acció de difusió a Instagram de la seva gamma d’alta qualitat Paint & Go , Es tracta d’una pintura monocapa amb altes prestacions a la decoració d’interiors que es pot trobar en múltiples punts de la nostra geografia.

L’estratègia comunicativa va comptar amb la participació de diferents perfils d’influencers, els quals havien d’aplicar els criteris de creació i difusió dels continguts. Tots ells van ser escollits a la xarxa social d’Instagram, amb l’objectiu de crear continguts dinàmics, alguns amb locució i altres, amb una exposició dinàmica de l’aplicació del producte.

Client

Cromology

Servei
Paid media, Social media

Microinfluencers del sector de la decoració i del doityourself

Aquesta acció va comptar amb la col·laboració de Restauraencasa (43K seguidors), Decoranur (27K) i Estelamaca (56K), amb un total de més de cent mil seguidors, que van publicar diferents continguts en format Reels. El públic conforma un target d’entusiastes i interessats en la decoració, amb un perfil d’autoaplicació de producte. El naixement i la consolidació de les xarxes socials ha transformat el panorama publicitari, fins al punt que qualsevol marca pot construir el seu propi grup d’ambaixadors, amb els quals mostrar-se i convèncer els seus clients.

Informació sobre política de privadesa

Responsable: ADVERTIS GLOBAL SL
Finalitat : Gestionar consultes i informar de serveis i notícies
Destinataris : No se cediran dades a tercers, excepte obligació legal o empreses prestadores de serveis.
Legitimació : Consentiment de l’interessat.
Drets : Tens dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets. Per consultar com exercir els teus drets, premeu aquí .
Més informació : Per consultar la Política de Privadesa, premeu aquí .