Storytelling amb influencers per a Cafès Caracas

Advertis ha col·laborat en la difusió en xarxes socials de la marca Cafès Caracas, una llegenda viva en la fabricació i degustació de cafès. Per això, va crear una campanya amb la participació de la influencer Almudena – Sra. Cricket. En aquesta acció, la marca Cafès Caracas va mostrar la seva versió més propera i casolana, amb la preparació a la llar de la protagonista d’un deliciós cafè exprés.

El vídeo va ser mostrat en format Reel a Instagram, i podíem veure com degustava una bona tassa de cafè a la intimitat domèstica. Cal destacar que aquesta influencer va utilitzar la tècnica d’amplificació d’efectes de so anomenada ASMR, els efectes dels quals estimulen la capacitat d’experiència sensorial.

ClientCafès Caracas
ServeiSocial Media, Paid Media

Comparteix aquest treball

Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en linkedin
Compartició en whatsapp
Compartició en email

L'èxit del storytelling i la preparació del millor cafè

Les històries atrapen les persones ia tots ens agrada que ens expliquin coses. I molt més, quan són capaços de recordar-nos aromes de la nostra infància més profunda. Aquesta és la clau de l’èxit de les xarxes socials, on triomfa la narració més personal, desenfadada, espontània i quotidiana. Simplement.

La preparació i el consum de cafè són moments de gran arrelament a la nostra societat i per això, res millor que difondre la marca Cafès Caracas mitjançant històries mostrant als seus seguidors les vivències de diverses influencers en la seva tasca diària.

Cafès Caracas és tota una institució amb una extensa xarxa de cafeteries físiques i que compta, a més, d’una botiga en línia creada precisament per la nostra agència.