JVC: Tecnologia creativa

JVC España s’estrena a l’ecommerce obrint la seva pròpia shop online. La coneguda marca japonesa inicia el seu camí de venda online, sota el seu propi domini, presentant una gamma completa d’auriculars sense fil d’alta tecnologia i dirigint-se a un públic amb estil de vida urbanita, practicant ocasional de l’esport. JVC entra al món de l’ecommerce a nivell nacional per seduir el mercat de consum, projectant una imatge suggerent i persuasiva.

Advertis ha creat una botiga online creativa i dinàmica, molt afí a l’estil del producte, perquè l’usuari pugui experimentar i comprendre ràpidament la qualitat i les prestacions que ofereixen els auriculars sense fil. S’ha desenvolupat una navegació àgil, amb interaccions agradables i descriptives, amb l’objectiu d’atreure l’usuari i convidar-lo a l’adquisició del producte.

ClientJVCKenwood Europe B.V.
ServeiProgramació web, SEO, Botiga online, SEM, Analítica Web
URLshop.jvc.es

Comparteix aquest treball

Compartició en facebook
Compartició en twitter
Compartició en linkedin
Compartició en whatsapp
Compartició en email

Gran recorregut tecnològic

JVC és una empresa de gran recorregut tecnològic, aconseguint grans fites al mercat del consum. Parlem de la companyia que va desenvolupar el vídeo VHS, la càmera de vídeo MiniDV més petita del món o el videoprojector Home Theater, una tecnologia de pantalla amb el contrast nadiu més gran de la història.

No hi ha dubte que JVC continua sent present a nivell mundial aportant qualitat, accessibilitat i productes que fan la vida diària més agradable. Els auriculars sense fil són una demostració més del seu compromís amb aquests principis.