La Federació Espanyola d’Associacions de Fabricants de Maquinària per a Hostaleria, Col·lectivitats i Indústries Afins (FELAC), conjuntament amb la Fira de Barcelona, ha convidat el CEO d’Advertis, Xavier Folguera Obiol a oferir una xerrada/ponència sobre eCommerce B2B/B2C dins del espai Speakers Corner d’HOSTELCO, el proper dia 5 d’abril, dimarts, a les 11:00h. Aquesta és una de les activitats destacades d’Alimentaria Hostelco, la fira per excel·lència de l’alimentació i l’hostaleria que se celebrarà a Barcelona dins del recinte firal de Gran Via.
El repte d’harmonitzar els interessos de la distribució i els fabricants
En aquesta xerrada es parlarà de limpacte dInternet i leconomia digital entre els actors tradicionals en el comerç i la fabricació dels productes. Així doncs, es mostraran exemples sobre les activitats de venda en línia d’empreses que intenten ampliar horitzons comercials mitjançant la venda en línia i el manteniment de les relacions amb els distribuïdors tradicionals que, al seu torn, també recorren a Internet per aconseguir els seus objectius.
Cal apostar per un lloc web propi o per fer servir marketplaces?
A la xerrada, es plantejaran i s’aprofundirà en les dues vies habituals a l’abast de totes les empreses: la venda a través d’un domini i lloc propis, o bé, la venda a mercats en línia. Per això, Xavier Folguera parlarà de la venda en espais propis i Jordi Ordónez, conferenciant expert de l’entorn d’Internet, ens mostrarà el punt de vista dels marketplaces, especialment d’Amazon Business, un mercat de relació B2B, és a dir, entre companyies .
Fuente: @Hostelcobcn