SEGURCAIXA: Campanya amb targetes NFC al punt de venda

Un dels objectius de la campanya que ha realitzat Segurcaixa als seus punts de venda és l’acostament als clients d’una manera fàcil i ràpida. Mitjançant els dispositius mòbils, els usuaris de la marca han pogut connectar-se al lloc web de la campanya .

Advertis ha facilitat la tecnologia sense fils necessària per a la connexió i l’obtenció de la informació sobre el comportament dels usuaris. Així, s’han distribuït més d’un centenar d’etiquetes NFC de Taap, instal·lades en tòtems i suports publicitaris de sobretaula a tot el territori, per assolir la màxima difusió i extensió geogràfica.

Client

SegurCaixa Adeslas SA

Servei
Analítica web
Url

La gran diferència davant d'un simple codi QR

El factor diferencial d’aquesta etiqueta NFC, al marge d’oferir la doble opció de connexió sense fil i codi QR per garantir la lectura de qualsevol smartphone, és que sosté la tecnologia en una aplicació web (no requereix descarregar-se al dispositiu) des d’on es pot gestionar l’ús que es vol dotar. Per exemple, es pot decidir en qualsevol moment, la connexió amb una url a Internet, o connectar-se a whatsapp oa múltiples xarxes socials, com pot ser Tinder, o convertir-la en una targeta digital en línia. Això dóna una capacitat de decisió i agilitat que ofereix múltiples possibilitats estratègiques.

Informació sobre política de privacitat

Responsable: ADVERTIS GLOBAL SL
Finalitat : Gestionar consultes i informar de serveis i notícies
Destinataris : No se cediran dades a tercers, excepte obligació legal o empreses prestadores de serveis.
Legitimació : Consentiment de l’interessat.
Drets : Tens dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets. Per consultar com exercir els teus drets, premeu aquí .
Més informació : Per consultar la Política de Privacitat, premeu aquí .